Bagolbolg sa usa ka copyeditor sa SPI

>> Monday, July 23

Unsa may angay nga buhaton sa mga tawong mudawat ra ug limpyo? Sa mga tawong dili kahibalo muhunahuna sa uban? Sa mga tawo nga wala gud lamay maski gamay nalaman gud nga konsensya?

(A) patiran
(B) sumbagon
(C) bunalan
(D) sunugon
(E) dunggabon
(F) kana tanan..

Unsa akong buhaton? Una sumbagon, dayon patidpatiran, dayon bunalan ug tubo hantod muyatyat na ning bukog, dayon dunggabon, dayon sunugon nako. O diba la-in?!

In-ani gyud ko ka bayolente kung mangisog na jud ko kaayo. Mura ba ug di na ko kaila ug tawo. Ahay. Makalagot man gud hunahunaon nga bali na nimo paningkamot dayon, tapaktapakan ra ka sa imong mga kauban. Asa naman ng ilang gi-ingon nga "teamwork"? Kanang magsige ra ug salig nga imo ra nang trabahon kay wala namay la-in.

Sige na laman ko ug dawat anang mga trabahong lisod. Ok ra man nako nang mudawat ko ana, pero di pud dagway angay na kanunay na laman ako magtrabaho ana. Abi kay paspas ko? Ah manti-aw pud ron oi. Unya kung mupahawa na ko diri, kinsa man ang mu pulot ana nga trabaho? Diha namo mapugos. Pastilan! Bali pud ng maabot na ta ana nga sitwasyon.

Bali pud ning trabaho-a ni. Oo, ganahan ko sa akong trabaho (mu biya pud ni naghatag ug kwarta para makapalit ko sa akong mga palaliton), pero bali ra pud ning mga tawo dire oi. Abi man nako ug edukado ni sila, mga tigulang naman unta, nakatrabaho napud sauna, pero muo man nuon ang magsige binata.

Manti-aw pud ning kinabuhi sa? Dili gyud kanunay mahitabo ang unsa imo gusto. Hahaay... wa namn gud ko la-ing mabuhat gawas aning magbagolbol ug mu balos pud panalgsa. hehehehe diba dili mn pud maayo anang mgsige ra ka pa tapak anang uban. Mubalos pud ta panalagsa! Tawo ra biya ta. DBA?!

Murag pariha man mi ug bagolbol ni lurtsil. Siya ra pud akong gi-ingnan ani akong mga bagolbol. Pero karon nga ako na ning gibutang dire sa akong blog, kabalo na mo. Dire sa kutob akong mga bagolbol. Sa sunod napud. Mubalik sa ko trabaho... hehe

1 comments:

Khyria September 6, 2011 at 9:06 AM  

Karaan na ni nga post shen? Nakit-an ra nako samtang nag search2x ko sa Internet...nakarelate ko sa imong gibati atong mga higayon nga anaa pako diha nanginabuhi :) Khyria

Post a Comment

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP